top of page
  • Obrázek autoraRadek Viktor Haštaba

Nejen při obchodních Cold Calls je mnohdy důležitější přístup, energie, odvaha a sebevědomí

Tvrdil jsem, že důležitější než perfektní znalost produktu je přístup, energie, odvaha a sebevědomí a aby nezůstalo jen u slov - před týmem jsem skutečně 2x volal, abych jim to předvedl, když už to tvrdím:-)...


A skutečně se mi podařilo před všemi rozjet velmi nadějně jednoho náhodně vybraného potenciálního investora. Měl jsem totiž workshop ve firměSMV INVEST, a.s.kde se specializují na investice do nemovitostí v Praze a okolí...


Zásadní výstupy, které mi z tohoto workshopu vyplývají:


1. Jít příkladem - když jste lektor a něco tvrdíte, buďte schopni to i názorně předvést - i když jste třeba B2C nikdy nenavolávali, jako já:-) - týmu se "rozšíří panenky":-) - vidí, že jste po vzoru Julia Caesara s nimi na jedné lodi a workshop vezme úplně jiný "drive"...


2. Teorie bez praxe nic neznamená - teorie i když je opravdu hodnotná neznamená nic, pokud jí nepropojíte s praxí a tím si tým ověří, že teoretické principy opravdu fungují - takže prodiskutovat, jak se to dělá a pak skočit do "volání na ostro ve skupině", kde si lze funkčnost teorie ověřit.


3. Funguje pocit nedostatku - opět se ukázalo, že co funguje téměř neochvějně, je vyvolání pocitu nedostatku - pokud samozřejmě zvládnete, nejprve vzbudit v potenciálním klientovi důvěru, jako člověk:-).


Je toho mnohem víc, ale já jsem vždycky dlouhej, tak pro tentokrát to takto stačí - důležité je, že týmu SMV Invest společně strávený den prospěl a ukázal jak se dokáže vzájemně podpořit i ve "stresových situacích" a to je super!




21 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page