POJIŠŤOVNY - CALL CENTRA
WORKSHOP - Zvýšení úspěšnosti hovoru pro Call centra pojišťoven
Zadání je na míru potřebám daného Callcentra se zachováním podobných principů práce
Workshop má u každého klienta několik zásadních fází
1. Analýza a příprava:
-
Workshopu předchází diagnostika - analýza situace a potřeb, včetně náslechů telefonátů s cílem vygenerovat všechny situace které nastávají v praxi
-
Následně na tyto situace vygenerovat odpovědi a řešení s cílem dotáhnout se zákazníkem prodej, nebo optimální řešení jeho situace se zachováním efektivity a profesionality, jak pro samotného zákazníka, tak pro firmu
-
Na základě této analýzy jsou následně připraveny interaktivní praktické a prožitkové workshopy pro členy týmů call center v optimálních počtech
2. Zásadní body workshopu a jeho průběh:
Psychologická část
-
Vnitřní přístup k sobě sama - zřízení tzv. referenčního bodu / naladění
-
„Raport“ (navázání kontaktu/vztahu) se zákazníkem je zásadní - jak mít zákazníkovu konstantní pozornost
-
Princip zájmu o zákazníka a další zásadní principy komunikace
-
Řízení a ovládání hovoru
-
A další…
Aktivní a prakticky prožitkové části workshopu - skupinové workshopy
Málokdo vezme to, co je mu předkládáno stylem: „ Dělá se to takto a takto...“. Proto s účastníky společně pracujeme formou workshopu na následujících tématech:
-
Fáze telefonátu
-
Situace, které v telefonátu nastávají a jejich optimální řešení
-
Forma - mediovaná a moderovaná aktivní diskuse
-
Cílem je zajištění otevřenosti, angažovanosti, vzájemné inspirace a přenosu zkušeností jednotlivých členů skupiny
Konkrétní metodická část
-
Věnujeme se rozhovoru a zvědomování jednotlivých, konkrétních fází telefonátu
-
Účastníci jsou si tak vědomi co může nastat a jak na to mají reagovat
-
Získávají nadhled a aktivní vědomé vedení hovoru což skokově zvyšuje úspěšnost hovoru
Co workshop týmu přinese
-
Energeticky ho nabije a nakopne
-
Zvýší se angažovanost a vnitřní motivace v týmu
-
Účastníci si vzájemně předají inspiraci načerpají zkušenosti od lektora
-
Účastníci získají dovednost jak se naladit a celkově pracovat se sebou tak aby se jim dobře volalo
-
Účastníci jsou připraveni na všechny fáze telefonátů i situace které mohou nastat rozhovor tak vědomě řídí jsou si sami sebou jistí a mají tak vyšší pravděpodobnost úspěšnosti
REFERENCE:
" Za sebe mohu říct, že mi to osvěžilo a ukázalo, že je s týmem potřeba ještě více mluvit a dávat jim šance si sdílet vlastní zkušenosti z prodeje. Zároveň vidím, že je třeba jim dělat dny malinko jinačí a občas je vyvézt z každodenního stereotypu. Co se týče tvé práce, tak mohu říci za sebe i za celý tým, že si ukázal pravého profesionála. Udržet rytmus a zájem, tak velké skupiny není opravdu lehké a ty i přes své velké vytížení si to dokázal. Dali jsme do kupy zajímavé materiály, které jsme implementovali do hodnocení hovorů a snažíme se z toho vytěžit úplné maximum. Náš největší úkol je teď na nás, abychom uhlídali a stále pracovali na zlepšení našich prodejců. Za tvojí práci ohromné díky a určitě dám vědět, jak si stojíme v dalších měsících.
S přáním pěkného dne a dalších osobních úspěchů,
LUKÁŠ POLÁČEK / Vedoucí týmu životního pojištění"
MÁTE ZÁJEM O WORKSHOP PRO NAŠE CENTRUM NA MÍRU?
Napište mi: radek.hastaba@gmail.com
Volejte: 602 287 867
a domluvte si schůzku
Organizační informace
-
Workshop probíhá přímo u vás ve firmě
-
Dorazím za vámi kamkoli v rámci republiky
-
Obsah workshopu ladíme vám na míru
-
Ideální je 8-10 účastníků
-
Základní workshopy jsou 1,5 dne (den je 8hod.), kdy jdeme hodně do hloubky
-
Druhý půl den je vždy praxe - ideální je navázat pravidelnou další prací s týmem
-
Workshop se dá na vaše přání a pokud je to nutné časově upravit
Všechny ostatní workshopy
Chcete-li probrat detaily školení, nebo program, který spolu můžeme Vám na míru připravit
-
Zavolejte mi na +420 602 287 867
-
napište na radek.hastaba@gmail.com
-
nebo využijte kontaktní formulář níže
Potřebujete víc informací?