top of page

POJIŠŤOVNY - CALL CENTRA

WORKSHOP - Zvýšení úspěšnosti hovoru pro  Call centra pojišťoven

Otestováno v Rixo.cz

Zadání bylo:  Zvýšit počet uzavřených pojistných smluv po telefonu

Workshop má u každého klienta několik zásadních fází

1. Analýza a příprava:

  • Workshopu předcházel čtyřhodinový workshop s interními trenéry rixo včetně náslechů telefonátů s cílem vygenerovat všechny situace které nastávají v praxi

  • Následně na tyto situace vygenerovat odpovědi a řešení s cílem dotáhnout se zákazníkem prodej, pomoci mu v jeho potřebě

  • Je na základě této analýzy byl připraven interaktivní praktický prožitkový workshop pro zhruba 50 členů týmu call center Praha a ostrava

 

2. Zásadní body workshopu a jeho průběh:

Psychologická část

  • Vnitřní přístup k sobě sama - zřízení referenčního bodu / naladění

  • Když věříte v sebe věří vám i všichni ostatní

  • „Raport“ (kontakt) se zákazníkem je zásadní -  jak mít zákazníkovu konstantní pozornost

  • Zájem o zákazníka

  • Jak řídíme a ovládáme hovor–čím a co máme k dispozici

  • A další…

 

Aktivní a prakticky prožitkové části workshopu - skupinové workshopy

Málokdo vezme to, co je mu předkládáno stylem: „ Dělá se to takto a takto...“.  Proto si zde účastníci dávají sami dohromady formou workshopu:

  • Fáze telefonátu

  • Situace které v telefonátu nastávají a jak sami generují řešení

  • Forma je mediovaná a moderovaná aktivní diskuse

  • Cílem je zajištění otevřenosti, angažovanosti, vzájemné inspirace a přenosu zkušeností jednotlivých členů skupiny

 

Konkrétní metodická část

  • Věnujeme se rozhovoru a zvědomování jednotlivých, konkrétních fází telefonátu

  • Účastníci jsou si tak vědomi co může nastat a jak na to mají reagovat

  • Účastníci tak získávají nadhled a aktivní vědomé vedení hovoru což extrémně zvyšuje úspěšnost hovoru

 

Co workshop týmu přinese

  • Energeticky ho nabije a nakopne

  • Zvýší se angažovanost a vnitřní motivace v týmu

  • Účastníci si vzájemně předají inspiraci načerpají zkušenosti od lektora

  • Účastníci získají dovednost jak se naladit a celkově pracovat se sebou tak aby se jim dobře volalo

  • Účastníci jsou připraveni na všechny fáze telefonátů i situace které mohou nastat rozhovor tak vědomě řídí jsou si sami sebou jistí a mají tak vyšší pravděpodobnost úspěšnosti

REFERENCE:

" Za sebe mohu říct, že mi to osvěžilo a ukázalo, že je s týmem potřeba ještě více mluvit a dávat jim šance si sdílet vlastní zkušenosti z prodeje. Zároveň vidím, že je třeba jim dělat dny malinko jinačí a občas je vyvézt z každodenního stereotypu. Co se týče tvé práce, tak mohu říci za sebe i za celý tým, že si ukázal pravého profesionála. Udržet rytmus a zájem, tak velké skupiny není opravdu lehké a ty i přes své velké vytížení si to dokázal. Dali jsme do kupy zajímavé materiály, které jsme implementovali do hodnocení hovorů a snažíme se z toho vytěžit úplné maximum. Náš největší úkol je teď na nás, abychom uhlídali a stále pracovali na zlepšení našich prodejců. Za tvojí práci ohromné díky a určitě dám vědět, jak si stojíme v dalších měsících.

 

S přáním pěkného dne a dalších osobních úspěchů,

 

LUKÁŠ POLÁČEK / Vedoucí týmu životního pojištění"

MÁTE ZÁJEM O WORKSHOP PRO NAŠE CENTRUM NA MÍRU?

Napište mi: radek.hastaba@gmail.com

Volejte: 602 287 867

a domluvte si schůzku

RIXO_Ostrava_20.07.23.jpg

Organizační informace

  • Workshop probíhá přímo u vás ve firmě

  • Dorazím za vámi kamkoli v rámci republiky

  • Obsah workshopu ladíme vám na míru

  • Ideální je 8-10 účastníků

  • Základní workshopy jsou 1,5 dne (den je 8hod.), kdy jdeme hodně do hloubky 

  • Druhý půl den je vždy praxe  - ideální je navázat pravidelnou další prací s týmem

  • Workshop se dá na vaše přání a pokud je to nutné časově upravit 

Všechny ostatní workshopy

Chcete-li probrat detaily školení, nebo program, který spolu můžeme Vám na míru připravit

  • Zavolejte mi na +420 602 287 867

  • napište na radek.hastaba@gmail.com

  • nebo využijte kontaktní formulář níže

Potřebujete víc informací?

bottom of page