top of page
Obrázek autoraRadek Viktor Haštaba

Jak rozjet tým obchodníků a ztrojnásobit počet relevantních leadů?





Znovu stojím mezi manažery a obchodníky – a přemýšlím: existuje univerzální recept na získávání nových zákazníků? Na pořádné nastartování obchodního týmu? 





Možná ano – mohlo by k tomu být řečeno mnoho, nicméně tento se zdá být funkční a překvapivě "jednoduchý":-).



Společně s týmem už pracujeme od poloviny září a zavedl jsem zde dvě jednoduché zásady, které udělaly obrovský rozdíl:





 2️⃣ Dělejte to kontinuálně. Bez pauz a výmluv. Opakování je matka úspěchu – cvičení dělá mistra.



Jak říká světoznámá psycholožka a hypnoterapeutka Marisa Peer:


 "Motivace nepřijde sama od sebe. Přijde a roste, když začnete danou činnost dělat."


 A přesně tohle mi dává smysl a i mně osobně to fungovalo.



Zmínil jsem, že makáme společně s týmem už 2 měsíce. Co jsme změnili?


 🔹 I když nejlepší motivace je ta vnitřní:-) - přenastavili jsme motivační systém



 🔹 Upravili systém komunikace a přibrali do týmu 2 obchodní posily



 🔹 Zaměřili se na pravidelnost, konzultace, společné výjezdy a sdílení zkušeností - prostě na aktivní, motivační vzdělávací program přímo v praxi na "bitevním poli", ostré cold calls, společná jednání se zákazníky, bezprostřední zpětné vazby...



Výsledek po dvou měsících?


 Tým ztrojnásobil počet relevantních obchodních leadů! 🚀



 Teď jen pokračovat dál – a uvidíme, co přinese další období. Nicméně neustálá práce na sobě sama, vzájemná inspirace a motivace se už dostatečně projevila ve zmíněných nárůstech a statistiky jsou statistiky... 😊 



0 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page