Tak dokážete reálně v praxi pousnout obchodní tým z pohledu výsledků z bodu A do bodu B. - Zde cituji referenční vyjádření jednoho z odškolených klientů:
„Workshop "cold calls" pro tým čtyř akvizitorů hodnotím velmi pozitivně.
Během čtyř setkání (jeden den teorie a tři půldny cold calling) se Radkovi podařilo předat své know-how našim akvizitorům a výrazně je namotivovat pro další volání.
Zvláště oceňuji individuální přístup ke každému účastníkovi na základě jeho osobnosti. Týmový cold calling pod vedením Radka názorně prezentoval techniky volání s reálnými klienty.
Je prokazatelné, že po absolvování Radkova workshopu vzrostl počet dovolaných schůzek u našeho týmu o 20%.
Nevyčíslitelné je nadšení, které Radek v našem týmu vyvolal. Po celou dobu spolupráce bylo jednání s Radkem velmi konstruktivní a efektivní. Jeho jednoznačným zájmem byl posun nejen jednotlivce, ale i celého týmu.
Na závěr bych rád velmi poděkoval za celou spolupráci! Považuju jí za velmi přínosnou.
S pozdravem
Martin
--
Martin Valenta Head of Sales James Cook Languages s.r.o. Web: www.jcl.cz “
Faktem je, že lidé obchodě obecně, kromě výjimek a nováčků v oboru se školit prostě nechtějí (má zkušenost z praxe)
Kolegyně ze školící agentury mi řekla:
“Nechtěla bych se po 10. letech praxe v obchodě školit na obchodní dovednosti. Jak jste to udělal, že máte s posledním obchodním týmem takový výsledek?“
Tady je pár „triků“ jak účinně školit a posunovat obchodní týmy ve výsledcích kupředu:
1. Školení a spolupráci dobře s vedením týmu či firmy připravte
- Dobře vydefinujte cíl a zadání
- Udělejte si diagnostiku v týmu a vpravte se do problematiky firmy
- Školení připravte na míru
- Vyžadujte relevantní přípravu
- Zajistěte si komunikaci s vedoucím manažerem zodpovídajícím za průběh školení
2. FORMA, doporučuji – volte formu zásadně WORKSHOP
- Lidi musí být do práce plně zapojení vyjadřovat se k problematice, projevovat se, makat / až na výjimky se z pohledu psychologie se lidé rádi vyjadřují a komunikují své názory druhým
- Mějte školení podle toho tedy postaveno a podporujte aktivitu
3. PRAXE, zařazujte co nejméně teorie a co nejvíc PRAXE
- Co nejméně teoretických „řečí“, při teorii volte formu konkrétních příkladů z praxe
- Například volejte PRAKTICKY ve skupině skutečným zákazníkům
- Nebo rozebírejte aktuální, konkrétní obchodní případy ve skupině, stanovujte „debrífingem“ ve skupině optimální postupy, jak je řešit
4. TÝM ZVĚDOMUJTE A VYHOĎTE HO Z KONCEPTU
- Přišel jsem na to, že pokud se dělá standard školení (účastník sedí a poslaouchá) – není tam, myslí na to, aby to přežil, co musí udělat, co bude dělat až dorazí domů
- Udělejte osvětu - vysvětlete, že to bude jiné a co bude následovat
- Následně pojmenujte, to jak se účastníci na to tváří - neuvěřitelně účinná záležitost…
- Pak skutkově naplňte to, co jste popsali a VYHOĎTE SKUPINU Z KONCEPTU – fyzickým cvičením (já používám jednoduché cviky z bojových umění)
- Plně saturovaným dýcháním ( Pozor! Testoval jsem co si mohu dovolit a co už je moc – o tom někdy příště…, ale jistě zvládnete něco připravit sami.)
- Dojde k tomu, přeměníte účastníkům vnímání, vyčistíte jim hlavy, zenergizujete je a otevřete je k přijímání všeho co bude následovat
コメント